Mereka..

ditaip Miss Butang jam 3:28 PM 4 komen

miss butang..
sebenarnya..tak..ramai..kawan..sebab..pemalu..
okei tipu..
ramai kawan..tapi sikit kawan-yang-kenal-miss butang..
ramai cakap miss butang sombong pada pandangan pertama..
memang muka stone kot..kah kah
1 keluarga masalahnya dapat gelaran manjaaa ni 「(°ヘ°)
jadi memang betul dah rasanya kitorang memiliki muke unik (─‿‿─)
tapi bagi yang dah kenal..komprem kitorang dikatakan peramah..acece idongkembangkembang
sebenarnya nak tunjuk muka2 yang sentiasa bersabar dengan miss butang selama ni..teheeeee (人´∀`*)

Calon pertama


hik hik..tak nak bagitau nama penuh ek..malas.. :D
miss butang kenal dia sejak tahun 1999..lama bukan??
kitorang baru darjah 2..waktu tu dia pindah depan rumah miss butang..
teruja sebab dapat kawan sebaya depan rumah la ni..keh keh
tapi kitorang kejap satu kelas..kejap tak..bila masuk sekolah menengah terus terpisah..miss butang masuk asrama sejak tingkatan 1..dia masuk asrama masa tingkatan 4..sekolah kat selangor..jauh tahuuu
tapi memang jodoh kan..lepas spm, miss butang tak sambung belajar sebab kejadian ni..dan dia ni belajar kat polisas..tak jauh sangat dari rumah kitorang..maka tiap2 hari boleh nampak dia..haha :D
kitorang selalu dating samasama..sweet kan..
kitorang selalu ketawa samasama..nangis samasama..nyanyi samasama..makan samasama..sempotpanjatbukit samasama..tangkap gamba samasama..pinjam baju masingmasing..keh keh..tido samasama..ehemmm  (¬‿¬)
kesimpulannya, bila miss butang susah dia la superman :)
sayang alea sangatsangat la babe..mmuah~ :')

Calon kedua


tak nak tulis nama jugak.. :p
kenal dia masa sekolah rendah tapi memang tak pernah langsung sekelas..bertegur pun lagi la tak pernah..miss butang ingat dia ni sebab pipi dia labuh..pastu kecik je..kui kui..tapi tu zaman kecik2 dulu.sekarang lenyap dah semua ciri2 tu..haha..lepas sekolah menengah baru jumpa semula dia ni dalam facebook..haa..facebook ada kebaikan jugak kan..dapat jumpa semula kawan2 lama :)
ni pun rumah dekat je..tak sampai 5 minit dah tiba rumah dia..sekentut bak kata pujangga..baik sangat..pendiam..memang satusatunya besfren lelaki yang miss butang ada :')
dia selalu jugak motivate miss butang when i'm down..down to the drain..hehe :p
nice boy ;)

Calon ketiga


nama dia amalina :)
masa tingkatan 1 x sama apa2
mase tingkatan 2 sama dorm sama kelas..
masa tingkatan 3 x sama apa2 tapi kemana2 mesti sama2 :)
masa tingkatan 4 sama kelas tapi x sama dorm
masa tingkatan 5 sama dorm sama kelas..katil sebelah2..locker baju pun sebelah2..meja dalam kelas pun sebelah2 :)
patutnya miss butang dapat matrik sama dengan dia..kursus pun sama..tapi takde rezeki kan..terpaksa la dia sorang2 kat sana :(
dia paling banyak teman miss butang masa miss butang sedih..miss butang pernah nangis kat bahu dia..paha dia..bantal dia..haha tak nak bantal sendiri tu..boleh tahan mengada jugak aku ni dulu..homesick la katakan :D
paling pelik..samasama ada penyakit lelah..bila dia lelah, miss butang jaga..camtu la sebaliknya :)
love you lina..sampai bila2 :')

diorang bertiga ni bukan orang biasa2 tau..
nak senang paham la kan..andai suatu hari nanti miss butang da tak ada..
diorang ni tempat untuk sesiapa tanya pasal kisah miss butang..diorang memang tau :)
op cos la selain family miss kan..family miss lagi la tau segalanya ;)

okei laa..malas da..lots of luv..chuupp~ <3
mekacey sanggup buang masa baca ;p
tunggu lagi sebulan baru hapdet entry baru..
lalala~ *tido*





Dah habis baca ke? Jangan lupa tinggal komen ◕‿◕



 

Copyright © 2017 Bello Butang. All rights reserved | Sign in, Design